strona główna | wstecz
 
Profil firmy Realizacje zakończone Realizacje bieżące Referencje Partnerzy Kontakt
 
 
Przebudowa mostu stalowego nad
   rzeką Wartą na stacji Poznań Starołęka
Wykonanie robót budowlanych na linii
   kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku
   Sadowne - Czyżew
Budowa węzła przesiadkowego
   w Czempiniu
Wykonanie prac projektowych i robót
   budowlanych na linii kolejowej nr 281
   na odcinku Września - Gniezno
Modernizacja stacji kolejowej
   Kłodzko Główne
Prace na linii kolejowej nr 273 na odcinku
   Niedoradz - Zielona Góra
Rozbudowa przejścia podziemnego pod
   torami na stacji Zielona Góra
Wykonanie robót budowlanych na linii
   kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku
   Zielonka - Tłuszcz
Modernizacja linii kolejowej nr 273
   na odcinku Wróblin Głogowski - Nowa Sól
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork
Remont toru nr 2 linii nr 351 na odcinku
   Szamotuły – Pęckowo – Wronki
Modernizacja linii kolejowej E65/CE65
   na szlaku Konopki – Mława i stacji Mława
Budowa trasy tramwajowej
   os. Lecha - Franowo w Poznaniu
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 272 na szlaku Gądki - Poznań Krzesiny
Modernizacja nawierzchni na linii kolejowej
   nr 432 na szlaku Szczecin Wstowo
   - Szczecin Wzgórze Hetmańskie
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131
   na odcinku Smętowo - Morzeszczyn - Pelplin
Remont nawierzchni w torach nr 1 i 2
   na stacji Otwock
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na szlaku
   Terespol Pomorski - Laskowice Pomorskie
 
Realizacje zakończone    
„Wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 273 w torze nr 2 na odcinku Wróblin Głogowski – Nowa Sól w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra””

Zakres robót:
  • kompleksowa wymiana nawierzchni torowej (szyna 60E1, podkłady PS94) – 17,562 km,
  • wymiana rozjazdów typu 60E1-1:9-300 – 6 kpl.,
  • wymiana rozjazdu typu 49E1-1:9-190 – 1 kpl.,
  • odtworzenie rowów odwodnieniowych – 16,934 km,
  • przebudowa peronów i wiat peronowych na p.o. Czerna (jednokrawędziowy) i na stacji Bytom Odrzański (wyspowy),
  • wymiana nawierzchni na 15 przejazdach kolejowych, w tym:
    • nawierzchnia typu CBP - 4 przejazdy,
    • nawierzchnia typu Mirosław Ujski - 8 przejazdów,
    • nawierzchnia bezpodsypkowa typu Tines - 3 przejazdy,
  • odwodnienie przejazdów kolejowych,
  • przebudowa 23 obiektów inżynieryjnych, w tym:
    • 18 przepustów,
    • 4 mosty,
    • 1 wiadukt,
  • przebudowa urządzeń SRK na stacji Bytom Odrzański,
  • zabudowa urządzeń SSP na przejazdach kolejowych w km 128,515 i 129,052  – 2 kpl.,
  • przebudowa urządzeń elektroenergetyki,
  • częściowa przebudowa sieci trakcyjnej,
  • opracowanie dokumentacji powykonawczej.
 
Profil firmy | Realizacje zakończone | Realizacje bieżące | Referencje | Partnerzy | Kontakt
© 2008- ALUSTA S.A.
licznik odwiedzin:
cheap jordans for salecheap jordans for salecheap jordans for salesac longchamp pas cher