strona główna | wstecz
 
Profil firmy Realizacje zakończone Realizacje bieżące Referencje Partnerzy Kontakt
 
 
Przebudowa mostu stalowego nad
   rzeką Wartą na stacji Poznań Starołęka
Wykonanie robót budowlanych na linii
   kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku
   Sadowne - Czyżew
Budowa węzła przesiadkowego
   w Czempiniu
Wykonanie prac projektowych i robót
   budowlanych na linii kolejowej nr 281
   na odcinku Września - Gniezno
Modernizacja stacji kolejowej
   Kłodzko Główne
Prace na linii kolejowej nr 273 na odcinku
   Niedoradz - Zielona Góra
Rozbudowa przejścia podziemnego pod
   torami na stacji Zielona Góra
Wykonanie robót budowlanych na linii
   kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku
   Zielonka - Tłuszcz
Modernizacja linii kolejowej nr 273
   na odcinku Wróblin Głogowski - Nowa Sól
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork
Remont toru nr 2 linii nr 351 na odcinku
   Szamotuły – Pęckowo – Wronki
Modernizacja linii kolejowej E65/CE65
   na szlaku Konopki – Mława i stacji Mława
Budowa trasy tramwajowej
   os. Lecha - Franowo w Poznaniu
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 272 na szlaku Gądki - Poznań Krzesiny
Modernizacja nawierzchni na linii kolejowej
   nr 432 na szlaku Szczecin Wstowo
   - Szczecin Wzgórze Hetmańskie
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131
   na odcinku Smętowo - Morzeszczyn - Pelplin
Remont nawierzchni w torach nr 1 i 2
   na stacji Otwock
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na szlaku
   Terespol Pomorski - Laskowice Pomorskie
 
Realizacje zakończone    
„Wykonanie robót budowlanych związanych z wyminą nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi w torze nr 1 szlak Gądki – Poznań Krzesiny od km 186,084 do km 192,864 w ramach zadania pn. „Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań, odcinek Kórnik – Poznań Główny wraz z przebudową mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254””

Zakres robót:
  • opracowanie dokumentacji powykonawczej,
  • kompleksowa wymiana nawierzchni torowej (szyna 60E1, podkłady PS94) wraz z wbudowaniem warstwy ochronnej – 5,448 km,
  • wymiana rozjazdu typu 60E1-1:9-300 – 1 kpl.,
  • odtworzenie rowów odwodnieniowych – 1328 m,
  • wymiana nawierzchni na przejazdach kolejowych w km 187,303 (nawierzchnia typu Mirosław Ujski), km 187,962 (nawierzchnia typu CBP), km 189,534 (nawierzchnia typu CBP) – 3 kpl.,
  • odwodnienie przejazdów kolejowych w km 187,303; 187,962 i 189,534 – 3 kpl.,
  • remont mostu kolejowego w km 187,419,
  • remont przepustów w km 188,004; 189,267; 190,085; 190,756 – 4 szt.,
  • wykonanie oświetlenia na przejazdach kolejowych w km 187,303 i 189,534 – 2 kpl.,
  • wykonanie zasilania urządzeń srk na przejeździe kolejowym w km 189,534,
  • zabudowa urządzeń SSP na przejazdach kolejowych w km 187,303  i 189,534  – 2 kpl.
Prace zostały wykonane w terminie od 26.08.2013 r. do 16.12.2013 r.
 
Profil firmy | Realizacje zakończone | Realizacje bieżące | Referencje | Partnerzy | Kontakt
© 2008- ALUSTA S.A.
licznik odwiedzin:
cheap jordans for salecheap jordans for salecheap jordans for salesac longchamp pas cher