Wymiana nawierzchni na linii kolejowej nr 272 na szlaku Gądki – Poznań Krzesiny
Zakres robót:
- opracowanie dokumentacji powykonawczej,
- kompleksowa wymiana nawierzchni torowej (szyna 60E1, podkłady PS94) wraz z wbudowaniem warstwy ochronnej – 5,448 km,
- wymiana rozjazdu typu 60E1-1:9-300 – 1 kpl.,
- odtworzenie rowów odwodnieniowych – 1328 m,
- wymiana nawierzchni na przejazdach kolejowych w km 187,303 (nawierzchnia typu Mirosław Ujski), km 187,962 (nawierzchnia typu CBP), km 189,534 (nawierzchnia typu CBP) – 3 kpl.,
- odwodnienie przejazdów kolejowych w km 187,303; 187,962 i 189,534 – 3 kpl.,
- remont mostu kolejowego w km 187,419,
- remont przepustów w km 188,004; 189,267; 190,085; 190,756 – 4 szt.,
- wykonanie oświetlenia na przejazdach kolejowych w km 187,303 i 189,534 – 2 kpl.,
- wykonanie zasilania urządzeń srk na przejeździe kolejowym w km 189,534,
- zabudowa urządzeń SSP na przejazdach kolejowych w km 187,303 i 189,534 – 2 kpl.
Prace zostały wykonane w terminie od 26.08.2013 r. do 16.12.2013 r.
„Wykonanie robót budowlanych związanych z wyminą nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi w torze nr 1 szlak Gądki – Poznań Krzesiny od km 186,084 do km 192,864 w ramach zadania pn. „Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań, odcinek Kórnik – Poznań Główny wraz z przebudową mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254”
Leave a Comments