Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Wróblin Głogowski – Nowa Sól
Zakres robót:
- kompleksowa wymiana nawierzchni torowej (szyna 60E1, podkłady PS94) – 17,562 km,
- wymiana rozjazdów typu 60E1-1:9-300 – 6 kpl.,
- wymiana rozjazdu typu 49E1-1:9-190 – 1 kpl.,
- odtworzenie rowów odwodnieniowych – 16,934 km,
- przebudowa peronów i wiat peronowych na p.o. Czerna (jednokrawędziowy) i na stacji Bytom Odrzański (wyspowy),
- wymiana nawierzchni na 15 przejazdach kolejowych, w tym:
- nawierzchnia typu CBP – 4 przejazdy,
- nawierzchnia typu Mirosław Ujski – 8 przejazdów,
- nawierzchnia bezpodsypkowa typu Tines – 3 przejazdy,
- odwodnienie przejazdów kolejowych,
- przebudowa 23 obiektów inżynieryjnych, w tym:
- 18 przepustów,
- 4 mosty,
- 1 wiadukt,
- przebudowa urządzeń SRK na stacji Bytom Odrzański,
- zabudowa urządzeń SSP na przejazdach kolejowych w km 128,515 i 129,052 – 2 kpl.,
- przebudowa urządzeń elektroenergetyki,
- częściowa przebudowa sieci trakcyjnej,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej.
„Wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 273 w torze nr 2 na odcinku Wróblin Głogowski – Nowa Sól w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra””
Leave a Comments